22 Oca 2009

Yann Lenin Bye

Ben dün 22.30 sularında bu filmi izlemeye başladım, 1 civarı bitti, ben de yattım. Güzel müzikleri olan filmdi benim için ve yaklaşık 6 aydır, belki de daha fazla zamandır dolabımda izlenmek için bekliyordu ve dün gece doğru zamandı.. Artık film benim için de "Güzel müzikleri olan güzel film" statüsüne kavuştu. Müziklerinden çok güzel dans tiyatrosu senaryoları çıkıyor ayrıca süper de slayt gösterisine fon müzik oluyor. Ben denedim, oldu. Buralarda harcansın diye bestelemiş sanki Yann Tiersen amca. Bu arada ben Yann amcayı hiç görmediğimi fark ettim ve hemen google görsellerden resmini buldum yapıştırdım. Yann amcanın eserlerini pek beğeniyorum ben günlük. (Bkz: Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain) Ben şimdi sana Goodbye Lenin! sondtrackinin beğendiğim şarkılarından birini ithaf edeyim. -Track3-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder