22 Oca 2009

İspol

Benim yine internetim gitti, giremedim yine akşam, halbuki günümün içinden ana başlıklar sunacaktım sana.. Neyse, hatırladığım kadarıyla şöyle şeyler yaşadım; Sabahtan babamla bir kaç iş halletmek için ufak bir yolculuk yaptık. O şoför (bu arada ben şoförün şöför diye değil de şoför diye yazıldığını öğrendiğim gün de dumur olmuştum) koltuğundaydı, ben de muavindim, sonra yolda giderken bi baktık, önümüzde bir polis arabası. Babamla beraber "Eskortçuluk" oynadım ben bugün günlükpolis. (Google görsellerde eskort yazınca karı kız çıktı, korktum bir an, halbuki polis arabası da eskortluk yapmaz mı, yapar.. Bize yaptı bugün..) Hedef polis arabasının hemen arkasındaki araba olabilmek, o zaman 1. oluyorsun. Biz genelde hep ilk 3teydik ama bir ara 4üncülüğe geriledik. Sonra babamın süper manevraları ve "korsanlığı" sayesinde birinciliğe yükseldik hatta polis arabasının önüne geçtik, biz onun eskortu olduk hatta o bayağı gerilerde bile kaldı.. (bu arada normal konuşma esnasında söylediğim her "bayağı" ertesinde, "bayağı kesir" esprisi yaptığımı biliyor muydun?) Babamla oynadığımız oyunda dördüncülükten birinciliğe yükselmemiz esnasında aklıma ilkokulda yaşadığım bir olay geldi.
İlkokulda sınıf öğretmenimiz yaptığı her sınavda 5 alanları ve 4,75 alanları tahtaya kaldırırdı. (4,75-4,5-4 falan vardı bizde yaa..) 5 alanlar önde, 4,75 alanlar arkada dururdu. Bir keresinde daha dönemin ilk sınavıydı sanırım, kümeler konusunda test olmuştuk, çok da kolay konu falan ama iş bu ya, bir yanlış yapıvermişim. Hocamız full çekenlerle 1 yanlış yapanları yine her zamankinden sahneye çağırdı. Konu kolay olduğundan neredeyse sınıfın tamamı tahtaya kalkmıştı ve 5 alanlar o kadar çoktu ki 1 yanlış yapanlar olarak arkalarda sıkışıkalmıştık. O anı nedense unutamıyorum, çok hırslanmıştım arkada kaldığım için. Normalde o kadar hırslı, trip biri de değilim ama o günden bana hatıra kümeleri bööyle hiç sevemedim. Hep de bir yanlış yaparım. Alt küme bilmem ne küme işaretlerinden de nefret ederim, yok ucu açık olan ne tarafa dönükse o diğerini kapsarmış falan. Salak salak işler.. Ulan yine de seviyorum matematiği... Hayret vallahi bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder