11 Oca 2009

Sevgili Günlük,
Birbirimizi daha iyi tanımamız gerektiğini düşünüyorum o yüzden sana, seninle ilgili bir kaç ilginç noktadan bahsetmek istiyorum. Öncelikle adında yer alan "Killer Queen", Queen grubunun bir şarkısı olup, bu nick 2005 yılında bana, talento tarafından ithaf edilmiştir. Başlığındaki yazı stili "A Morris Line" olup Alegori Dans Tiyatrosu grubuma logo bulmaya çalışırken keşfettiğim bir yazı stilidir ve dafont.com sitesinden bulunmuştur. Sayfa düzeninde sağ tarafta yer alan başlıklarla ilgili de değinmek istediğim yerler var. Zamanne başlığı ile "Zamane Gençliği" tabirine atıfta bulunmak istedim, başındaki üç noktayı ise o başlığı ortaya getirebilmek için koydum yani hiçbir anlamı yok o üç noktanın. Hakkımda yazan kısımda yazanların hepsi doğru gerçekten, onları yapabilmek için de işsiz güçsüz olmak lazım, evet ayrıca öyleyim. Alegori Dans Tiyatrosu ekibi "ben dahil" 7 kişiden oluşuyor, haftada 4 gün toplanıyor ve toplanıldığı gün en az 3 saat çalışmalarını sürdürüyor. Şu anda hali hazırda 1 yeni koreografisi ve yaklaşık 5 tane çerçevesi hazır koreografisi bulunmakta. Ada Dans Tiyatrosu, 4 senelik bir grup ve ben bu gruba geçen sene dahil oldum. Bu ekiple beraber ilk sahneye çıkışım 13 Haziran 2008'de Kadıköy Halk Eğitim'de oldu. KQ List'teki bütün şarkılar yazdığım günlük yazılarında geçen şarkılar, hiçbir eksiği ya da fazlası kesinlikle yok. Diğer arkadaş blogların yer aldığı Others başlığı "Lost" dizisinden esinlenip koyduğum bir başlık. Beni Gözetleyenler ise "BBG" eviyle tanıştığımız bir kalıptan dönüştürdüğüm bir öbek. Biz Kaç Kişiyiz ise aynı başlıklı sivil toplum platformu'ndan çaldığım ve sitemeter'e yakıştığını düşündüğüm bir başlık.
Bu arada çok ilginç bir detay daha; her yazımda mutlaka bir kere(daha fazla değil) "günlük" yazıyorum ve bu yazıyı kalınlaştırıp, yana yatırıp kırmızıya boyuyorum. İlk defa bu yazımda birden çok "günlük" yazdım. (Şimdiye kadar 4 etmiş) ve ilk defa bugünkü bir yazıda sarı renk kullandım ki normalde sarı rengi hiç sevmem.
Evet, bu ilginç "arkaplan" ayrıntılarından da bahsettiğimize göre, daha samimi olduğumuza inanıyorum, bak sen de benden bir şey saklama hiç e mi.. Haydi kal sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder