19 Oca 2009

Farkındalık

İnan günlük ben bile bilmiyorum nasıl olduğunu ama youtube sörfü yaparken kendimi Rafet El Roman-Bana Sen Lazımsın klibini izlerken buldum. Resmen hipnotize olmuş gibi de sonuna kadar izledim ama iyi ki de izlemişim, seninle paylaşmak istediğim süper bir detayım oldu. Klibin sonunda Rafetciğim 3.48de başlayan düşüşünü 3.50de felaket bir şekilde suların içinde diyemeyeceğim daha çok kuma gömülerek tamamlıyor ama eminim çok acımıştır bir yerleri, off yani.. Kendisinin bu atlayışına 10 üzerinden artistik dalında 5, estetik açıdan 1, eğlendirme bakımından 10 veriyorum.
Geçen yazımda "Bir de orijinalin, orjinal diye değil de orijinal diye yazıldığını öğrendiğim gün bir dumur olmuştum" demiştim ya, geçen gün yine ne fark ettim biliyor musun? O kelimeyi nasıl bir cümlede kullandığımı dahi hatırlamıyorum ama "Tazyik" dedim ve ben 'tazyik'in 'tazzik' değil de 'tazyik' diye yazıldığını öğrendiğim gün de dumur olmuştum, hemen paylaşayım seninle de.

O değil de bi "Rimi rimi ley" vardı ona noldu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder