10 Oca 2009

Gece yazısı

Canım sıkkındı, yazmadım sana bi süre bu akşam.. Arkadaşımla bugün buluşamadık yani dolayısıyla çalışmamızı izlemeye de gelemedi, hastaymış.. Haftaya gelir inşallah.. Bugünkü ada çalışmasında hoparlör sıkıntısı çektik, az ses çıkaran iki kolonla yetinmeye çalıştık.. Kaçış oyununa çalışabildik sadece..



Bir de üstüne hoparlöre taktığımız ve müzikleri çaldığımız benim mp3 playerımın şarjı bitti, sessiz sedasız akış aldık, sonra eve geldim, bugünkü 2. öğünümü aldım ve öğlen yediğimle yine aynı şeyi yedim yani peynirli yumurta.. falan filan.. Bu arada Ankara'da TOEFL'a giren talento'ya bol şanslar olsun.. Ya o değil de bir insan ne kadar unutkan olabilir günlük? Unutkanlığın boyutları nelerdir? Cidden merak ediyorum.. Bugün bol ingizlice küfürlü bir gün geçirdim, beni yordu, e ben yatayım bari artık.. İyi geceler sana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder