15 Oca 2009

Dengesiz

Ev yerleştiriyoruz, yapacak bir sürü iş var ama ben kaçacak yer ve bahane arıyorum devamlı.. Kesinlikle iş yapmayı sevmiyorum yaa.. Bir de ne kadar yavaş haraket ettiğime ben bile şaşıyorum bazen.. Hiç mecalim yok gibi salınıyorum, dolanıyorum ortalıklarda.. Ailede herkes hasta, ben değilim, ama ben de hastalanıyormuşum numarası yapıyorum bana iş yüklemesinler diye, çok kötüyüm galiba...
Ya ben cidden hiç hastalanmıyorum ama, neden sence günlük? Çok eskilerdeydi burnumun silinmekten yara olduğu günler, şimdilerde yok öyle bir şey.. Sümük akıntılarımı, hımkırırken garip sesler çıkarmayı ve halsizleşmeyi özledim desem inanır mısın? Bugün de hava dengesiz, sabah yağmur çiseliyordu, şimdi de güneş açtı, yağmur mu topluyor acaba? Neden kar toplanıyor da yağmur toplanmıyor? Hem güneş açınca nasıl kar toplanıyor? Benim hala hayat hakkında bir sürü sorum var onu farkettim.. Neyse belki bu dengesiz havalarda bir açık bulurum hasta olurum.. Ya da belki İsveç'e gider üşütür hastalanırım? İkincisi olsun, benim olsun, güzel olsun, cici olsun.. Off bir sürü şey yapmaya gidiyorum ben yine, haydin görüşmek üzereee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder