22 Oca 2009

PCC vs. PhilMor

Özgürduruş diye bir sitede (Sayfasının sol üst tarafında -Özgürce Bir Yaklaşım- Dilim Sert, Gönlüm Mert!" yazıyorsa doğru yere girmişsindir günlük.) Parliament Pazar Gecesi Sineması’nı Geri İstiyorum başlıklı bir yaz gördüm, 2007 senesinde yazılmış, okudum, aynı hisleri ben de paylaşıyorum yazan arkadaşla. Özlediğinden falan bahsetmiş de, bir de youtube linki vermiş. Her film öncesindeki Parliament Sinema Kulübü'nün jeneriğiymiş, bir hevesle girdim izlemek için ama hevesim kursağımda kaldı. Niye? Çünkü şöyle bir yazıyla karşılaştım; "This video is no longer available due to a copyright claim by Philip Morris USA, Inc." Yani herhalde Parliament'in sahibi tütün firması Philip Morris youtube'daki bu videolara dava açmış. Ya ne gerizekalı firmasın sen yaa, Türkiye'de özellikle 20-25 yaş arası gençlerin bu video ile hasret gidermelerine nasıl engel olursun? Tüüüüüüü sana.. Çok sinirlendim, kızardım, bence gereksiz bir davranış, firma yetkililerini esefle kınıyorum!(Galiba bu, bütün yazılarımın genelinde kullandığım ilk ünlem olabilir. O kadar kınadım yani..)
(Bu arada ben esefin eshef değil de esef diye yazıldığını öğrendiğim gün de dumur oldum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder