14 Oca 2009

Deli Dali


Deli Dolu...

Dali çok deliymiş ben bunu öğrendim.. Bir de Gala vardı onu öğrendim.. Gala çok vardı zaten, onu öğrenmemek mümkün değildi.. Destino vardı, o çok güzeldi.. Dali'nin çiziktirdikleri de çok güzeldi.. Tiyatro sahnesi vardı, o da baya iyiydi..

Ya bir tane resim vardı, kız böyle şömine başında bir yerde yere oturuyordu kitap okuyordu, kız şeffaftı, bir koridor vardı uzanan siyahcana, kapı vardı sonunda, açık, oradan deniz gözüküyordu falan.. Ben onu Dali'nin zannediyordum, değilmiş onu da öğrendim çünkü hiçbir yerde göremedim.. Kimin acaba bahsettiğim resim.. Neyse..

Ben sana Dali'nin hayatımızdaki yeriyle ilgili bir iki resim iliştireyim;
Dali'nin zaman kavramı ile ilgili saatler evlerimizin duvarlarında...


Dali'nin peluş oyuncağı 14.99$ verenlerin elinde...

Dali'nin 1500lük puzzleları çerçevelerin arkasında...


Ben Dali müzesine gittim günlük..

1 yorum:

  1. o bahsettiğin resmi ben de dali'nin sanıyodum 20 saniye öncesine kadar.

    ayrıca bu saatin hastasıyım. çok istiyorum almayı ama bi saate 70 tl vermek de istemiyorum. bunun 20 tl olanını bulursak alalım.

    YanıtlaSil