15 Oca 2009

Daha demin

Ben demin kırmızı pancar turşusu yedim, hayatımda 2. defa.. Sevdim mi sevmedim mi tam çözemedim hala.. İlkini de 1 ay önce falan yemiştim ananemde.. Aynı şeyi hissetmiştim.. Güzel bir şey mi değil mi anlayamıyorum ama gidiyor valla.. Hem niye kırmızı pancar acaba, kendi de suyu da pembe.. Hatta beyaz bir fonda suyunun rengi macenta.. Kırmızı pancar dedim ama acaba sadece pancar mı deniliyor? Başka pancar var mı acaba? Şeker pancarı ne mesela, yediğim şey o değil herhalde.. Yani iki çeşit mi pancar var? Biri kırmızı biri şeker mi? Google görseller de bana bu konuda çok yardımcı olamadı.. Olsun ben yine de pancar yedim günlük.. Çok pembeydi, üstüme dökülür de lekesi çıkmaz diye de ödüm patladı falan yerken.. Sarımsaklıydı bir de.. Sarımsak deyince canım sarımsaklı yoğurtlu makarna çekti.. Halbuki yeni yemekten kalktım.. Aslında ben çok yiyorum ama hiç çaktırmıyorum bunu biliyor muydun? Potansiyelimden korksun insanlar.. Oyy..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder