15 Oca 2009

Killer Queen Olay Yerinde

Ben bugün erkek WC'sinin önünde bekledim günlük.. Hem de aynı bu işaretli bir WC kapısının önünde.. Üstelik yalnız değildim.. Zaten ilginç tarafı da bu.. Hep erkekler homurdanır ya "Bayanlar tuvaletinin önünde bekliyoruz da, bir sürü erkek de bekliyor da, falan da filan da.." Al işte, bugün ben bekledim, hem de yanımda 2-3 birbirinden bağımsız kız da vardı.. Çok da oflanıp poflanacak bir durum değilmiş ayrıca.. Ben onlara baktım, onlar bana baktı, gülümsedik birbirimize falan, kafa falan salladık, selam mahiyetli (Tam tabiri İngilizcede "nod" bu anlatmaya çalıştığım durumun) Bir tane de erkek yoktu hani bayanlar tuvaleti önünde bekleyen.. Yani hiç de mağdur değil erkekler bu konuda, mağdur olunacak da bir şey yokmuş diyorum.. Ben yaşadım ayol.. Ayrıca üstteki işaretin aynısını yapabiliyorum ben, bunu biliyor muydun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder