8 Oca 2009

Acele

Yine her zamanki gibi sabah kalkar kalkmaz laptopumun başına geçtim, o olmasa ne yapardım bilemiyorum. Her zamankinden bir internet explorer açtım ve yahoo mailim, facebook'um, deviantart sayfam ve blog sayfamı 4 tab halinde açtım. Aralarında geçe geçe yine saati 12 yaptım ve beni bir telaş sardı.. Dans tiyatrosu çalışmasına gitmem gerek çünkü günlük..13.30da okulda olmam lazım, bu yüzden de önümüzdeki bir saatte hep ertelediğim duşumu almam ve yaşamıma devam edebilmem için yemek yemem lazım.. Offf yine hareket, yine yerinde duramama.. Hep ertelemelerimin sonuçlarına katlanmam gerekiyor.. Ne vardı sanki 1.5 saat laptopta tab'ler arasında geçiş yapmanın. Hı? Şimdiye doymuş mis bir kız olabilirdim.. Uyuşuğum galiba.. Yok yok, hepsi bunun yatağımın yanında olmasının suçu.


P.S: Offfffffffff, annem bir de çamaşırları makineden çıkar ve as demişti yaaa, onu tamamen unutmuşum, tuvalete girince gözgöze geldik çamaşır makinesiylee... Ya ben galiba yetişemeyeceğim çalışmaya.. Bari fazla geç kalıp tepki çekmesem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder