15 Oca 2009

Tıvaylayt

Yarın vizyona girecek "Alacakaranlık" diye bir film var, arkadaşım onun soundtrackinden bir şarkı yolladı, "Let me sign" diye ve dedi ki "Dinliyorum, ağlıyorum".. Merak ettim, dinledim, ağlamadım ama hislenmedim de değil.. Hiç ummadığım anda bitti şarkı oarsını beğenmedim o ayrı.. Ama güzel bir parça, dinlerken ister istemez böyle bir kaşlarını çatıyorsun, üzülüyorsun, "Offf neden böyle oldu" moduna falan giriyorsun.. Halbuki şarkıda "Let me sign"la ne demek istediğini dahi anlamış değilim ama olsun.. Film de dandik bir şeye benziyor ama gidicem sanırım.. Ben öyle vampirli şeyleri de pek severim aslında.. Bir zamanlar bir Buffy dizisi vardı, Angel vardı, sonra orda Spike falan da vardı... Ahh ahhh... Ben vampirlerle büyümüşüm günlük ne diyosun sen... Ama benden vampir olmaz zira bana sarı göz yakışmaz pek.. Hem ben sarı da sevmem.. Neyse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder