11 Oca 2009

A.D.S.L.

Alakasız
Düzenek
Saçma
Laflar

Başka biri daha var mı acaba hiçbir eksiği olmadan şu internet alemini benim kadar sınırlı yaşamak zorunda kalan? Benim çektiklerim buralara sığmaz cidden.. Kaç sene oldu bak, dial-up varken de arada girememezliğim oluyordu, o günden bugüne hiçbir değişiklik yok.. Yine bozuk, hala bozuk.. ADSL müşteri hizmetlerinde çalışanların hepsini tanıyorum artık ama yine istediğim vakit giremiyorum, resmen internetim bana kota koyuyor.. Gün oluyor bazen hiç giremiyorum, o daha feci.. Genelde akşamları 8-12 arası giremiyorum ama 12den sonra ne hikmetse bir anda her şey düzeliyor ve internet sörfüm başlıyor. Ama o saatte açılan internetten ne hayır gelir, sabah 3lere 4lere kadar kalıyorum, öyle olunca da uyku düzeni müzeni kalmıyor.. (Müzen nedir yaa.. AA Müze.. Mü-Ze.. Müze diye pembe lalemiz vardı Zeynep'le ne oldu acaba ona da kayboldu?) Adsl servisi aradım, türk telekomdan amcalar gönderdiler, herkesle kanka oldum ama değişen bir şey yok.. Eskiden ZOOM marka modem kullanıyordum, dediler ki modemdendir, değiştirdim Airties aldım, hala aynı sorun, telefondandır dediler, değiştirdik, daha yeni, daha modern bir telsiz telefon aldık şimdi de telsiz telefonunuz var, ondandır herhalde diye saçmalıyorlar.. Telekomdan amcalar da buradan arada çekememezlik yapar, yüksektesiniz çok falan diyorlar.. Ya adamı çileden çıkarırlar.. 11. KATTA OTURAN AIRTIES MODEMİ OLUP TELSİZ TELEFON KULLANIP İNTERNETE GİREMEYEN BAŞKA ALLAHIN KULU VAR MI ACABAAAAA??? Benim sorunum ne sence günlük?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder