12 Oca 2009

Tenacious D-Tribute

Bir dostum durup dururken msn'den bana bu linki yollayıp izlesene demişti..

http://www.youtube.com/watch?v=pcJwz7wu8_s

Ben de bu ne ola ki diye izlemeye başlamıştım ama daha ilk başta Jack Black'i görünce pek hoşuma gitmemişti, o adamı çok da sevmiyorum çünkü.. Tipe bak..

Ama klip bittikten sonra, şarkının da klibin de çok eğlenceli olduğuna karar verdim günlük.. Ve özellikle sana, klibi izlerken dikkat etmen gereken bir kaç noktayı vurgulamak isterim;


2.05deki
Look into my eyes and it's easy to see
One and one make two, two and one make three,
It was destiny.
kısmı çok hoş bence..

2.33deki
He asked us: "(snort) Be you angels?"
And we said, "Nay. We are but men. Rock!!
Ahhh, ahhh, ahhh-ah-ah-ah-ah-ahn, Ohhh, whoah, ah-whoah-oh!
kısmına bayılıyorum (Arkadaşım da bayılıyor, sen izle sen de bayılacaksın..)

3.40taki
Şeytan'ın gitar solosu ve dil çıkarışı
çok komik..

3.57de
Teyzenin elindeki çantayı vuruşuyla Jack Black'in kulaklığının düşüşü
Şeytan muhabbetinden daha da komik bence..

Bir de 4.04te geçen siyah ceketli adam Ben Stiller, iyi bak, iyi..

Klibin sonu biraz klişe ama olsun yine de teyzenin tip bomba.. Haa teyze demişken farkettin mi bilmem ama klibin sonunda teyzenin attığı kahkaha Cadı Sila'nın kahkahası.. Bizim Hügo'nun Sila'sı ayol.. Onun, valla onun...

Ahhh.. Hügo demişken.. Dur sana bir ara ondan bahsedeyim ben.. Çok mazim var benim Hügo ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder