9 Oca 2009

Ada Günü


Bugün farklı bir heyecanım var günlük-kun.. Kötü başladım, hafiften canım sıkkın ama düzelecekmiş gibi geliyor çünkü bugün "Ada" ile olan akşamki dans tiyatrosu çalışmama, daha önce benim gösterilerime Ankara'da olduğundan ötürü katılamamış canım arkadaşım gelecek, beni izleyecek, bizi izleyecek. Onunla öğlen buluşup öyle gideceğiz çalışmaya.. Şimdiden heyecanlandım gerçekten.. Bakalım beğenecek mi dans tiyatrosunu, bizi? Çalışma ertesinde yorumlarını alıp sana da yazacağım.. Bugün de Ada'yle ne çalışacağız acaba? Eylül tekrarını alırız herhalde bir kere, sonra da belki yeni oyunlara bakarız.. Kaçış'ı ve Savaş Oyunu'nu oynarız belki de.. Bakalım Yavuz ne düşünüyor akşam için.. Bizimle ilgili ne gibi planları var.. Bu arada boynumun ağrısı geçiyor gibi, hala inceden sızısı var ama daha iyiyim, dün çok güzel ısındım, geç kalanlar sağolsun 1 saat esnedim, ısındım.. Bugün için dünden hazırım anlayacağın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder