22 Oca 2009

Bir demet Recep

Dün çok acayip bir kuaför kızla tanıştım. Fön çektirmeye Kadıköy'de eski Köstebek yeni Gargamel'in yanındaki 4 milyoncu yere girmiştim ki orada ilk bakışta karşılaştık. Maaşallah kendisi de pek konuşkan, pek enerjik bir insan. Saçıma fön çekmeye başladı, bir yandan da televizyon açıktı ona bakıyorduk ara ara ki ekrana "Recep İvedik"ten görüntüler çıktı, bir sahnede Recep, resepsiyondaki miydi neyse bir masanın ardındaki bir kızla konuşuyor. Birden bizim föncü kızdan bir ses: "Bu kız var ya, bizim müşterimiz, adı Zeynep, karşı apartmanda otuturuyor." Dondum kaldım. Ne denir ki. "Eüüeeeüü, ne güzel." diyebildim sadece. Aslında konuşkan bir insanın da hevesini kırmamak gerek, üstelik elinde kafana doğru buhar fışkırtan bir alet varken. O yüzden ben de konuşayım diye düşündüm ve "Ben aslında Şahan'ı sevmem, Recep İvedik'i de izlemedim" dedim. O:"Ben de sevmem aslında Şahan'ı ama Recep İvedik çok komikti yani güldürüyor adam cidden. Bir şey söyleyeyim mi, Zeynep de sevmiyormuş Şahan'ı aslında ama iş için işte..."

Offfff, dedikoduya gel....

Herneyse, her şeyi yola koyduk derken kızdan beklenmedik bir atakla karşılaştım;

Kız: "Recep İvedik 2, 13 Şubat'ta giriyor vizyona"
Ben: "Iııııı, şey, ben sevmiyorum."
Kız: "Örovizyon var 20 Mayıs'ta?"
Ben: "Aaaa, bak onu bildiğim iyi oldu, tam zamanını cidden bilmiyordum."
Kız: "Bir de Emre Aydın konseri vardı ama o dündü."
Ben: "Hmmm.. Başka?"
Kız: "Bir de Hayko Cepkin konseri vardı, o da geçti ama Balans'taydı"
Ben: "Tüh bak ona üzüldüm şimdi.. Bir dahaki konseri ne zamanmış?"
Kız: "Bilmem, yaza doğru yapar herhalde."

....................

Ajanda gibi kızdı allah canımı alsın...Oralarda harcanıyor, harcanıyor.. Ahh, ahh.. Dün çok diyaloglu bir gündü günlükfön..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder