23 Oca 2009

Gündüz niyetine

Günaydın günlük.. Ben galiba çevremdeki olaylardan çok etkileniyorum ve etkileri sonradan rüyalarıma konu oluyor. Dün yine çok garip bir rüya gördüm. Rüyamda Almanya'daydım, doğal olarak herkes Almanca konuşuyordu (Galiba Goodbye Lenin!'in etkisi) sonra ülkeyi ellerinde taramalı tüfeklerle birileri bastı. (Galiba İsrail-Filistin savaşının etkisi bu da..) Ülkeyi basan insanlar bir şey arıyorlardı, değerli bir şeymiş.. Sonra nasıl oldu orasını hatırlamıyorum ama biri bana bir anahtar verdi (Dün dans tiyatrosu çalışması yaptığımız oda ve içindeki müzik dolabı kilitliydi, oradaki görevliden tam 3 tane anahtar aldım, sanırım bu da onun etkisi) ve o anahtarın çok önemli olduğunu onu korumam gerektiğini söyledi ve uzaklaştı. Ben de cebime attım ve kaçışmaya, saklanmaya devam ettim. Sürü halindeki insanları takip ediyordum, sonuçta ne iz ne yol biliyorum Almanya'da.. Sonra bu sürü bir binaya girdi, ben de herhalde binalar arası geçiş vardır diye düşünüyordum. Yokmuş.. Sıçtım.. En üst kata çıktım, saklanacak yer yok çünkü bir sürü insan var, ben de çıkayım buradan derken evin giriş kapısında yakalandım, beni aradılar ve cebimde anahtarı buldular.. Ama saflarmış, nasıl bir şey aradıklarını bilmiyorlarmış herhalde ki ben neden bilmiyorum Fransız aksanlı bir İngilizce ile "That is my door key, my room, hotel, key.." diye saçmaladığımda biraz durup bana anahtarı verip, beni yolluyorlardı. Sonra yine kaçıyorum koşa koşa.. Sonra önümde aşağıya doğru upuzun merdivenler beliriyor ve merdivenlerin sonunda da deniz ve denizde kocaman bir dalganın içinde bir sürü köpekbalığı var, kıyıya doğru yaklaşıyorlar, sonra uzaklaşıyorlar.. Rüyamdaki görüntü sörf yapan adamlar hariç birebir şunun aynısı ama köpekbalığı versiyonu:

(Bu resmi de geçen gün bir foto galeride görmüştüm, herhalde bu etkiledi). Neyse rüyanın sonunu falan da hatırlamıyorum, ööyle köpekbalıklarını gördüm, kaçtım, kaçtım falan.. Hayırdır inşallah.. Ne olacak benim bu halim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder