9 Oca 2009

Google Toolbar vs. EkşiSözlük

Ben hatırlamıyorum, belki talento hatırlar.. Ben bir vakit sözlük camiasına sarmıştım.. Dediydim ki kendime, ben sözlüğün ekşi olanında yazar olayım, tüm bildiklerimi bilgi açlarıyla paylaşayım ama nerdeeee? Oraya girmek bu krizde iş bulmaktan bile zormuş.. Yazar alımı haftası, çaylaklık entryleri, onların okunması, başvuru incelemeleri, ikametgah, nüfus cüzdan sureti vs.. derken bana bir de pişkin pişkin "şu anda çaylak onay listesinde 7812. sıradasınız." demez mi günlükcüğüm... Terbiyesizlik ayol bu... Yok yok, bu siteye de trip atacağım, dayanamayacağım.. (Yalan..) Zaten başka bir sözlükte yazarım ben, hıhh.. Siz kaybedersiniz ekşiciler.. (Sanki onlara çok da tınn) Zaten ben "Aradığım bir şey mi var, dur hemen sözlüğe bakayım"cılardan değilim, hiç olmadım, olamadım.. Mis gibi explorer üstü google toolbarım var, gül gibi geçinip gidiyorum, sana da tavsiye ederim.. Büyük buluş bence.. Yazmaya başlıyorsun, o sana ne arıyor olabileceğine dair önerilerde bulunuyor, çok da yararlı bir şey.. Güzel, hoş, ala...


VS.


1 yorum:

  1. Aradığım bir şey mi var, dur hemen sözlüğe bakayımcıyım ben. Telefonun diğer ucundaki ses doğum tarihimi sorsa sözlüğe koşarım...

    YanıtlaSil