19 Oca 2009

Decktir Git

Benim çok salak bir koleksiyonum var günlük. Elalem peçete, çiçek kurusu, börtü böcek falan biriktirir benim kolonyalı mendil koleksiyonum var. Nasıl başladım acaba cidden merak ediyorum. Ne gerizekalılıktır yaa, her gittiğin yerde elin yağlı yağlı kalıyor ama o kolonyalı mendili saklıyorsun. Hangi aklını sevdiğim insan evladı anımsamıyorum ama biri bana içindeki mendillerin kolonyalarının uçma potansiyelinden bahsettiği gün yıkılmıştım. Haklıydı.. Ben de o günden sonra içindeki mendili kullanıp kabını saklamaya başladım(kabı değil de sen anladın işte, ben tam kelimesini bulamadım), hala yapıyorum ve neden yaptığımı bilmiyorum artık refleks oldu bu sanırsam bende..

Bugün kıyafetlerimi bütün üç dolaba birden yayarken, kolonyalı mendillerimi biriktirdiğim çantayı buldum, uzun zamandır elimdeki boş mendil kutularını koymaya üşeniyordum(kutu değil de sen anladın işte, ben tam kelimesini bulamadım), onu görünce mendillerle uğraşmaya başladım. Çantanın içinde hala mendili çıkmamış kutular vardı, bütün gün salak salak kenarlarından yırtıp mendilleri çıkardım, kutuları saklayıp, mendilleri çöpe attım, ne ziyandır, ne israftır yaptığım ve ne zaman kaybıdır ya amanın.. Baksana elimde Magic Deck misali kolonyalı mendil kağıtları var. (Kağıt değil de sen anladın işte, ben tam kelimesini bulamadım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder