25 Mar 2009

No Offense

Oha 1993müş albüm yılı.. Ben bu şarkıyı uzun zamanlar sonra dinledim ve nostaljik bir atmosfere büründüm.. Bu karıyı da artık hiç sevmiyorum var ya günlük.. Kıl falan oluyorum.. Valla Zuhal'e attığı kazık yüzünden değil, böyle artık salak saçma albümler&şarkılar falan yapmaya başladığı an silmiştim onu zaten.. Var mı böyle hisli şarkılar artık.. Ne varsa eskilerde var.. Ben küçüleyim, o şarkılara geri döneyim.. O şarkıların artık bana geleceği yok çünkü.. (Check KQ List)

Şarkının adı:
Bir Zaman Hatası
Şarkıcı:
Aşkın Nur Yengi
Albüm:
Sıramı Bekliyorum (1993)
Şarkı bilgisi:
Söz: Fikret Şenes Müzik: Doug Camerone

Şarkı sözü:
Ah bir zaman hatası anladım
Yanlış bir yerde yanlış bir kadın
Sevgilim farkındaydım

İstediğin gibi olamazdım affet ne olursun
Üzülme hemen unutursun
Gitmek zorundaydım

Kendimi bıraksam da ruhum kaçar
Bu gönül divane her aşka ah konar geçer

Valizim dolu yine aşklarla anılarla
Yola çıktım sonsuz ayrılıklarla
Öyle bir yalnızlık ki yıllar yoruldu
Acılar pişmanlıklar ve ben yollarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder