18 Mar 2009

B.k

Çok sinir oluyorum günlük.. Aslında bu bana hiç batmıyordu ama bir arkadaşım dedikten sonra beni fena halde rahatsız etmeye başladı, artık benim de canımı sıkıyor, uyuz oluyorum.. Şimdiiiii, bizim apartmandan çıkıp sağa dönüp az ilerleyip sağa dönüp düz gidip sağa dönünce otobüs durağına varıyorsun. Aynı şekilde otobüs durağından da gelirken sağa girip düz gidip sola dönüp düz gidip sola pike yapınca apartmana varıyorsun. Şöyle bir durum var, apartmandan çıktığımda her sağa döndüğümde ve eve dönerken apartmana varmak için sola döndüğümde önümdeki kaldırımda mutlaka en az 1-2 kuple bok oluyor. Yağmur yağıyor, karlar kaplıyor etrafı ama boklar hep oradalar, yer değiştiriyorlar, renk değiştiriyorlar ama o kaldırımda istisnasız her geleni geçeni karşılıyorlar ve inadına hayvanlara küfrettiriyorlar.. Ya git bahçeye, yeşile, ota bilmem nereye yap ama di mi.. gübre falan niyetine.. kaldırımda ne işin var eşek sıpası.. Kıçlarına bant lazım canım bu hayvan efradının, ayıp valla.. Kınıyorum esefle.. Ben esefin, eshef değil de esef diye yazıldığı gün çok şaşırmıştım biliyor musun... Ya ben bunu yazmış mıydım sana önceden? Olsun anla artık ne kadar şaşırmışım..
Bu arada resim ekleyeyim diye google görsellere girdim, önce "bok" diye arattım, güzel bir resim bulamadım istediğim gibi, bir de "kaka" diye aratayım dedim, futbolcu resmi çıktı bir sürü.. Futbolcunun bizim kaldırımda işi ne ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder