3 Mar 2009

Don't touch, only watch


Aman Tanrım, şu an çılgınlar gibi dans edesim var.. Kulağımda kulaklık, online radyodan(reklam yapmayacağım) müzik dinliyordum, kendisi shuffle bir biçimde çalıyordu, bir anda bir şarkı başladı,

Ha-ha! well now we call this the act of mating
But there are several other very important differences
Between human beings and animals that you should know about

dedi, ben de içimden "bu ne yaaaaaaaa" falan dedim, değiştireyim diye düşündüm, sayfayı bi açtım, söyleyen kısmında "bloodhound gang" yazıyor ve bir anda kulağıma çok tanıdık melodiler gelmeye başladı.. Şarkı nakarata doğru ilerledi ve nakarata geldiğinde gözümde bir anda klip belirdi, ağzım kulaklarıma vardı ve şapşal şapşal şarkıya eşlik etmeye başladım;

You and me baby ain't nothin but mammals
So let's do it like they do on the discovery channel

O kadar uzun zaman olmuş ki bu şarkıyı dinlemeyeli, bir anda nedense çok mutlu oldum, güldüm, eğlendim falan günlük.. Günüme neşe kattığı için Bloodhound Gang meymunlarına teşekkürlerimi sunuyorum buradan..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder