29 Mar 2009

Jelly

Yine biriktirdim biriktirdim öyle çıktım karşına.. Ama biriktirdiklerimin çoğunu unuttum o ayrı.. Ben dün vapura bindim günlük.. Ne var bunda deme hiç ben en az 3 aydır vapura binmiyormuşum. Nasıl mı farkettim? Şöyle oldu; Dün Beşiktaş'ta gitmiş olduğum bir eğitimden çıktım saat 13.30 civarı, dedim ki kendime 13.45 vapuruna bineyim misler gibi Kadıköy'e geçeyim.. Kulağımda i-pod, yürü yürü vapur iskelesine kadar ama hangi iskeleye kadar? Kadıköy iskelesinin yeri değişmiş! Hem de adamlar benimle dalga geçtiler. "Hanfendi, 10 Ocak'ta değişti o, nihuhahaha" dediler bana, ayıp mı yani uzun zamandır vapura binmemek? (Evet ayıp aslında..) Eee, nereye gitti peki iskele? Motorların yanındaki benim bildiğim Üsküdar iskelesinin oraya.. Artık orası Kadıköy, benim gittiğim yer Üsküdar iskelesi oluvermiş.. hüzünlendim.. içim buruluverdi.. Yaşlıyım ben kardeşim, değişiklikler benim gözlerimi dolduruyor, boğazımı düğümlüyor artık.. Neyse oradan döndüm, yeni iskeleden bindim vapura, hava da soğuktu bayaa, güneşliydi ama soğuktu, o yüzden dışarıda da oturmadım, içeride cam kenarında yer kaptım, denizi izlemeye daldım..
Aman allahım, o ne korkunç deniz manzarası.. Aşağı bakıyorum ama iğrendim resmen.. 3 ay olmuş vapurdan denize bakmayalı ve sanki o kadar ayda bütün denizanaları bana gösteri yapmak için hazırlık yapmışlar.. Aslında seyretmeyi severim denizanalarını ama dünküler korkunçlardı.. Eskiden bu kadar çok değillerdi sanki yaa.. Resmen istilaya uğramış denizlerimiz! Her şekilden her renkten vardı.. Her renk nasıl oluyor, şöyle oluyor, denizanalarının tepe yuvarlaklarının ortalarında 3-4 tane falan küçük yuvarlak bulunur, o yuvarlakların pembe olanlarından gördüm ben mesela.. Böööyle öbek öbek takılıyorlardı denizde.. Denize atılmış milyonlarca prezervatif gibi gözüküyorlardı.. Uzuuun uzun izledim, sonra hareket ettik de kıyıdan uzaklaştık allahtan.. Bi yer geldi çünkü midem bile bulandı yani, o derece.. Neyse bugün de iyi oyalandık haaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder