12 Nis 2009

RATAVA

Ya nasıl bitti o kadar bölüm&sezon anlayamadım cidden. Geçen hafta birinci sezondaydım şimdi üçüncü sezonun 14üncü bölümündeyim. Animelere bayılan bir insan olaraktan, Avatar'ı da cidden tuttum günlük. "Sailormoon", "Death Note", "Samurai Champloo" gibi sevdiğim bilimum anime serilerine bir de "Avatar" eklendi diyebilirim. Çok önyargılıydım arkadaşım sezon DVDlerini verdiğinde çünkü çevremde çoğu kişi ondan bahsediyordu. Güzel dizi diyorlardı. Ve ben ne zaman biri "güzel" dese hep önyargıyla izliyorum o şeyi. Buna da öyle başladım. *Başlangıç SPOILER!* Hatta ilk bölümde Avatar'ın kim olduğu daha ilk dakika belli olunca, ulan nasıl ilerleyecek bu dizi, ne heyecanı ne de mistikliği kaldı diye düşünmüştüm. *Bitiş SPOILER!* Ama bağımlılık yarattı cidden.. Bu arada kesinlikle Türkçe dublajlısını daha çok beğendim ve kendi adıma bir genellemede bulnabilirim sanırım bu konuda.. Her ne kadar filmlerin Türkçe dublajlısından nefret de etsem animelerin Türkçe dublajında gerçekten başarılı olduğumuzu, doğru kişilerin seçilmiş olduklarına inanıyorum seslendirmeler için.. Hatta Türkçe dublajlı başladığım diziye sonradan orijinal halleriyle devam edince çok afalladım, hatta gerçekten beğenmediğimi bile söyleyebilirim orijinal versiyonlarını.. Çünkü nedense Türkçe dublajında Aang'in daha bir ergenimsi ses tonu varken, orijinalinde cidden çocuk sesi var. *Başlangıç SPOILER!* Bu nedenden ötürü Aang'in Katara'yı "Belki bir daha geri dönemem, görüşemeyiz" deyip, o ses tonunun ertesinde öpüşünü izlediğimde gözümün önünde iki çocuk öpüşüyormuş gibi geldi. Bu da hoşuma gitmedi. Ama aynı sahnenin Türkçe dublajlısının etkisi kesinlikle daha farklıydı üzerimde. *Bitiş SPOILER!* Üçüncü sezonun ondördüncü bölümündeyim, heyecanlı gidiyor ama dördüncü sezon nerdeeeee?????? İstiyorum, istiyorum, bana ne, bana ne... Yoksa dördüncü sezon hiç olmayacak mı? HAAAYYYIIRRRR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder