8 Nis 2009

Aramayın bizi

Bizim evde iki telefon var. Biri 359lu, biri 355li telefon numaraları. Bugün beni iş yerinden 385 ile başlayan bir telefon numarası aradı, açtım, annemin sesi. Nerdesin sen dedim, evdeyim dedi. E hangi telefondan arıyorsun dedim, 355liden dedi. Bir dakika dedim, aradığı 385li numarayı bir yere yazdım, telefonu kapattım, sonra bizim 355li numarayı aradım, açan yok. 385li numarayı aradım annem çıktı. Anne dedim bizim hatlar karışmış herhalde, diğer 359lu telefon ne alemde diye sordum. Onda hat yoktu, o yüzden buradan aramıştım dedi. Dur dedim bir de ben arayayım 359u. Annem kapattı, ben 359lu numaramızı aradım, komşu çıktı, muhabbet ettik falan, halimi hatrımı işleri falan sordu. Teyzecim dur sonra konuşuruz deyip zar zor kapattım. Annemi aradım 385li numaradan, olayı anlattım, o tedirgin oldu bir anda, ben de düzelir merak etme dedim, o da düzelmeyeceğinden değil, o kadın şimdi çok konuşur ya telefon faturası çok gelirse dedi. Ben ofiste kahkahayı patlattım. Haklı aslında ama acaba böyle bir durumda hatlar karışınca telefon faturası bize mi yazar ki bilemedim günlük. Bu olayın üzerinden 2 saat geçti, annemi aradım evde değil.. Herhalde o komşuya gitti, telefonla konuşup konuşmadığını kontrol ediyor diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder