9 Nis 2009

Güneşi Gördüm

Ben bu şarkıyı yıllardır yanlış söylüyormuşum. Cidden şok geçirdim yakın geçmişte gerçeği öğrendiğimde.. Meğer yıllardır söylediğim Ace of base şarkısı, "I saw the sun" değil, "I saw the sign"mış... İşareti gördüm ne demek yaa.. Bariz onun güneş olması lazım.. "Güneşi Gördüm".. Mahsun Kırmızıgül de hatta bu şarkıdan etkilenmiş bence.. O da şarkıyı yanlış biliyor yani.. Bence çoğu insan evladı da hala bu şarkının adını yanlış biliyor... Eski şarkı ama güzel şarkıydı. Kasette vardı bu bende, karışık bir kasetin son şarkısıydı hatta daha şarkının sonuna gelemeden kaset bitmiş, cızırtılar eşliğinde sona yakın bir yerlerinde şarkı kesilmişti.. Şimdi internetten indirip dinliyorum, teknolojiye bak. Hey gidi günler, hey gidi mazi, hey gidi eski şarkılar, hey gidi kasetli günler, hey gidi de gidi de gidi günlük...(bkz: KQ List)
I saw the sign and it opened up my eyes
I saw the sign
Life is demanding without understanding
I saw the sign and it opened up my eyes
I saw the sign
No ones gonna drag you up
To get into the light where you belong
Hatta light falan da diyor şarkının içinde yaaa.. O kesin güneş, Ace of Base bilmiyor bu lyric işini..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder