23 Şub 2009


Bugün işten eve dönerken serviste uyuyayım dedim, servisin sol tarafında ikili koltuklar, sağ tarafında da tekli koltuklar var. Servisin geneli boş, ben de bir ikili koltuğa yayılmış uyuyorum. Tam yanımdaki tekli koltukta da bi kız vardı, elinde de telefon. Ben müzik dinliyorum, gözlerim kapalı falan, sonra hafif araladım gözümü, bir baktım, kızın elindeki telefonun arka tarafı bana dönük. Nedense bir an resmimi çekiyormuş gibi geldi ama kızı tanımam etmem, neden böyle yapsın ki diye bir saniye düşünüp yine gözümü kapattım. 5-10 dakika sonra toparlandım, ipodum hala kulağımda, camdan dışarı bakmaya başladım. Sonra şeyi düşündüm; benim kulaklarım çok iyi duymuyor ya hani, acaba hem çok sık, hem de yüksek sesli müzik dinlediğimden olabilir mi acaba diye düşündüm, merak ettim acaba aynı dertten muzdarip olup aynen benim gibi çok ve yüksek sesli müzik dinleyen var mıdır diye.. sonra eve geldim, yemek&haberler vs. derken, bu sabahtan planladığım şeyi gerçekleştirme amaçlı evden çıktım ve ablamlara gittim. Ben "Slumdog Millionaire" izledim günlük. Bütün gece Jamallll, Jamaliiimmm diye bağırasım geldi, zor tuttum kendimi.. İyi hoş film, Dannycim sağolasın.. Hafif çakma yerler vardı ama, görmezden geleyim o kadar Oscar hatrına.. Yeni eve geldim, uykum da bastırdı, yatacağım şimdi.. Oyyy, kim milyoner olmak istemez ki.. Bilirim lan, bana da sorun ben de bileyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder