3 Nis 2009

M S P

Bu ne deme hiç.. Bekle iki dakika da açıklayayım.. Internetten müzik dinliyorum, biliyorsun artık bunu. Canım çekti, Placebo dinleyeyim dedim.. Şarkı olarak da uzun zamandır dinlemediğim, "I know", "Without you, I'm nothing" ve "The crawl"dan sonra sevdiğim slow parçası olan "My sweet Prince"i seçtim. Ve yine her seferinde olduğu gibi, dinlerken mayıştım, gözümün önünde kara bulutlu bir hava belirdi ve battaniyeye sarılmış bir ben düşledim şarkıyı dinlerken..

Never thought I'd get any higher
Never thought you'd fuck with my brain
Never thought all this could expire
Never thought you'd go break the chain

Me and you baby
Still flush all the pain away
So before I end my day
Remember

My sweet prince
You are the one...


İlk resimdeki sağdaki gitti, son resimdeki dövmeli sarışın denyo geldi ya yerine, kıl oldum günlük yaaa.. Neyse, yeni albümü çıkıyor grubun bir de, "Battle for the sun" diye, aynı adlı şarkı, internet sitelerinden indirilip dinlenebiliyor. Ben indirdim, kustum, valla beğenmedim, naapmışlar ayol, yazık valla.. Bir de yeni albümü tanıtıcı konsere gelecekler Türkiye'ye.. Bence tanıtmasınlar tüm şarkılar bunun gibiyse..

http://www.placeboworld.co.uk/news/index.html

30.03.09Placebo to play headline show in Turkey
Placebo will play their own headline show at the Turkcell Kurucesme Arena in Istanbul, Turkey on 23rd June. Tickets go on sale on Wednesday 30th March and are available through www.biletix.com.
For more info check out: www.turkcellkurucesmearena.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder